Monday 11 July 2011

K-Drama Lie to Me



# Title : Lie to Me (K-Drama)
# Alternative Title(s) : Try Lying to Me / Naege Geojitmaleul Haebwa / Sweet Scandal
# Hardsubbed or Softsubbed: Softsubbed
# English Subtitles: Yes
# Fansub: DarkSmurfSub
# Number of Episodes: 16
# Date Aired (YYYY-MM-DD): 2011-May-09 to 2011-Jun-??
# Wiki D- Addicts: http://wiki.d-addicts.com/Lie_to_Me
# Summary:

Gong Ah Jung, a level 5 Ministry of Culture official, gets entangled in a web of lies when she mistakenly lies that she’s married to Hyun Ki Joon, a hotel manager from an affluent family. Their relationship is further complicated when Ki Joon’s ex-fiancée and a close friend of his brother’s, Oh Yoon Joo, reappears in his life.

Click Here To Download Lie to Me episodes 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 2 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 2 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 3 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 3 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 4 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 4 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 5 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 5 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 6 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 6 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 7 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 7 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 8 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 8 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 9 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 9 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 10 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 10 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 11 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 11 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 12 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 12 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 13 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 13 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 14 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 14 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 15 part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 15 part 2
Click Here To Download Lie to Me episodes 16 (last) part 1
Click Here To Download Lie to Me episodes 16 (last) part 2

Eng Sub Episode 1-16
Episode 001Episode 002Episode 003Episode 004Episode 005Episode 006Episode 007Episode 008Episode 009Episode 010Episode 011Episode 012Episode 013Episode 014Episode 015Episode 016

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...